dijous, 8 de gener del 2009
diumenge, 28 de desembre del 2008
dimecres, 10 de desembre del 2008
El desembre congelat...
El festival de nadal el celebrarem aquest dissabte aquí a Paris i des de l'assignatura de música i de l'extraescolar de coral hem treballat molt per què surti el millor possible.
Tot i que l'escola és bilingüe espanyola i francesa, nosaltres (Carme i jo) hem escollit una nadala tradicional catalana per ensenyar als nostres alumnes, concretament El desembre congelat però amb una versió més folk. Ho fan super bé, els agrada i s'esforcen molt a pronunciar el català correctament...són encantadors! A veure que us sembla, ho intentarem fer el més aproximat possible a aquesta versió:
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
23:17
0
comentaris
Etiquetes: Coses de Classe, Música, París
diumenge, 30 de novembre del 2008
"The future" - Leonard Cohen
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
16:28
0
comentaris
Etiquetes: Música
dijous, 27 de novembre del 2008
Pràcticum...
Avui amb els nens de tercer i quart de l'escola hem anat al Louvre, concretament a visitar tot el de la Moyen Age i ha estat molt bé.
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
23:12
1 comentaris
Etiquetes: Coses de Classe, Coses meves, Música, París
dilluns, 24 de novembre del 2008
Enamorada
Como el olor de la hierba recién cortada
como el calor de los rayos del sol
como bañarse desnuda en el agua salada
como el sabor a helado de limón
como el olor a café y tostadas
como alcanzar un tren que se escapa
estaba enamorada.
Como una niña encaprichada
como un domingo en la cama toda la mañana
como un paseo en la rambla de las flores
como decir a escondidas palabras prohibidas
como bucear entre peces de colores
como la luz de las velas temblando
como una orquesta de cuerdas sonando
estaba enamorada.
Como una niña encaprichada
estaba de verdad enamorada
no veía el mundo que me rodeaba
como la luz de las velas temblando
como una orquesta de cuerdas sonando
estaba enamorada
como una niña encaprichada estaba fuera de mí
completamente chalada
y no sé como decir
tu me has hecho revivir.
Amaral
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
19:27
0
comentaris
Etiquetes: Música
divendres, 14 de novembre del 2008
dimarts, 11 de novembre del 2008
" Oh Happy Day "...
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
23:54
3
comentaris
dimecres, 22 d’octubre del 2008
Les 4 estacions de Vivaldi, Requiem de Mozart...


Publicat per
Norma Pujol Farré
les
21:57
0
comentaris
divendres, 17 d’octubre del 2008
"Viva la vida" de Cold Play...
Escoltar-la cada dia és com un regal, em fa ser més feliç!
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
09:30
1 comentaris
Etiquetes: Música
dissabte, 11 d’octubre del 2008
Patty Smith...

Publicat per
Norma Pujol Farré
les
12:41
0
comentaris
dilluns, 29 de setembre del 2008
Antònia Font - Alegria...
Cau es sol de s'horabaixa dins s'horitzó,
damunt la mar arrissada es avions.
Cau es sol de s'horabaixa vermell i calent,
me sala i m'arengada sa pell.
Es penyassegat
i una pluja suau de pols estelar.
Cau es sol de s'horabaixa i plàcidament
sa gent se dutxa i ompl es carrers.
Cau es sol de s'horabaixa dins es meu cor,
tothom m'estima i jo estim tothom.
Falla sa corrent
ses fireres no vendran cacavets.
Alegria, ses velles se xapen de riure,
es dies s'acaben i es fars il·luminen
ses góndoles entre ses cases.
Alegria, ses òrbites en sincronia,
i es ovnis se pinyen i deixen un cràter
per sempre dins sa meva vida... Alegria!
Es municipals, és evident,
fan aparcar bé a sa gent.
I alegria...
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
23:18
0
comentaris
Etiquetes: Coses meves, Música
dissabte, 19 d’abril del 2008
Música a l'oficina....
A mi també m'agradaria treballar en una oficina si fos sempre així, i a vosaltres?
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
17:44
1 comentaris
Etiquetes: Música
divendres, 4 d’abril del 2008
19a Primavera musical...
Els propers concerts que oferirà la dinovena Primavera musical de Flix durant el mes d'Abril són els següents:
- Dissabte 5: La lira ampostina, a la Unió Social a les 19h.
- Divendres 18: Cor Ciutat de Tarragona, que tindrà lloc a l'Església Parroquial a les 10 de la nit.
- Dimarts 22: A la Plaça de l'Església i a les 18 hores, Les Meravelles d'Orient.

Publicat per
Norma Pujol Farré
les
18:51
0
comentaris
Etiquetes: Flix, Música, Primavera musical
dimecres, 5 de març del 2008
Joc musical VI...

Publicat per
Norma Pujol Farré
les
16:10
Etiquetes: Jocs musicals, Música
diumenge, 2 de març del 2008
dimecres, 27 de febrer del 2008
Joc musical V...

Venga, allà va...el cinquè joc musical. És un fragment de la meitat d'una cançó tradicional catalana. Estic segura que tots la coneixeu i tots l'heu cantat alguna vegada (al cole, potser).
Hem podeu enviar les vostres respostes a: npujol88@hotmail.com
Pel que fa a la cançó de la setmana passada era "La gata i el belitre".
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
13:16
Etiquetes: Jocs musicals, Música
dimecres, 20 de febrer del 2008
Joc musical IV...
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
12:52
Etiquetes: Jocs musicals, Música
diumenge, 17 de febrer del 2008
Que tinguem sort...
Una vegada, i una altra i una altra...i cada cop que l'escolto m'emociono, se'm posen els pèls de punta de cap a peus... i quan s'acaba vull tornar a posar "play" sense parar...perquè cada cop que l'escolto hi trobo una cosa nova, un nou motiu per tornar-me a emocionar...
Publicat per
Norma Pujol Farré
les
15:58
4
comentaris
Etiquetes: Música
