dissabte, 23 de juny del 2007

Sant Joan a Flix....

En primer lloc voldria demanar disculpes a aquelles persones que solen visitar sovint el meu blog. Disculpes perquè tinc molta " barra " d'estar més d'una setmana sense posar res i hi ha hagut gent que ja m'ha "pegat la bronca " ( en lo bon sentit ).
Però la veritat és que el temps que passava i passo ultimament a l'ordinador ( i a casa ) és mínim i a més a més les idees i les ganes semble que s'hagin consumit pel sol, per la calor ( que m'agrada molt però també m'antonte i a dies me pose de mala llet ) .
Per poc que pugui, em comprometo a posar durant aquest estiu una entrada per setmana com a mínim! jejeje
I res més, avui aprofito per difondre a la màxima gent possible els actes de Sant Joan que es faràn demà al nostre poble.
A les 19:30 de la tarda a la Plaça de l'Església s'encendrà la foguera després de l'arribada de la flama del Canigó. A continuació, com ja és un clàssic i un èxit, es farà la ballada i el concurs de Sardanes de les nenes i els nens del col·legi i després, oberta a tothom, la Sardana de Germanor!
En acabar tot això i amb la magnífica música dels Grallers DeSolaSol es repartirà la coca i el vi dolç per a tots!
I a les 12 de la nit, Revetlla Popular a càrrec del grup Armònics!
Espero veureus a tots i a tots els actes!!! Que disfruteu!