dilluns, 20 d’agost del 2007

Festes Majors,...

Buff, un any més ja s'han acabat les festes...i sempre tinc la mateixa sensació quan s'acaben: tinc son, estic cansada, comença la fresqueta, la gent no surt tant,....resumint: em fa pena!
Quan s'acaben festes la rutina torna al seu lloc, però no la de l'estiu sinó la que està més a prop de l'hivern, de les classes, de les jaquetes, l'olor de l'ambient canvia, .... i cada any lo mateix!
Bueno, la veritat és que aquest any han sigut les festes més estranyes de la meva vida ( em penso ) perquè he estat de camarera a Springflix, al matí anava a les piscines, però tot i això, encara tenia temps de disfressar-me ( de Ventafocs ), de sopar amb els amics, amb els companys de puntona, d'anar a esmorzar, a la Festa del Riu ( que és lo que més m'agrada ),...

Aquí teniu una petita mostra de com ha sigut tot!



div style="WIDTH: 400px; TEXT-ALIGN: left">