dimecres, 21 de novembre del 2007

MEM....

1. Quant temps portes com a blocaire?
Vaig començar amb l'Imaginari al gener d'aquest mateix any.

2. Com vas saber de l'existència dels blocs?
Podria dir que gràcies a Mani i a una conversa a la que no vaig participar, només vaig escoltar, amb Tantost.

3. Digues 5 blocs que segueixis diàriament.
Cada dia descobreixo nous blocs que després els torno a visitar però no hi ha dia que no passa a fer una visiteta pel bloc de Pere Muñoz, pel Manicomi, per Notinflix, per Coses Meves i pel Racó d'Abi.

4. Ets lector anònim d'algun blog?
Sí, de molts. Però no hi deixo palesa la meva assistència perquè normalment no deixo comentaris ja que de vegades no tinc ganes de pensar i d'escriure i d'altres perquè tinc pressa, com no.

5. Alguns autors que et generin especial simpatia.
Per dir-ne alguns: Marina Martori, Jesús Maria Tibau, ..

6. Amb quins 5 blocaires aniries de marxa?
Doncs....aniria amb el Mani, Amorós, Roser, Clara, i com no en Toff perquè si no fos per ell, moltes nits no tindriem marxa a Flix i a més,ell, sempre hi és.

7. Amb quins 3 blocaires passaries una nit de bogeria sexual.
A veure....quines preguntes més delicades. Ho deixarem que...amb l'autor del Manicomi....

8. T'has enamorat mai d'algun blocaire?
Sí, i confesso que ho continuo estant.

9. Estàs satisfet amb el teu bloc?
Depèn del dia ja que m'agradaria disposar de molt més temps per actualitzar-lo i fer-lo més meu però..."a falta de pan, buenas son tortas", no?

10. Escull entre 3 i 5 blocaires per a què facin aquest mem.
Tal i com jo dic, nomino a:
  • Les de Notinflix ( Júlia i Mire )

  • Abi

  • Roser

  • Amorós



1 comentari:

Amo ha dit...

http://lofardatxo.blogspot.com/2007/11/excusa-per-posar-algo.html