diumenge, 31 d’agost del 2008

Molt en-ci-am...

...molt en-ci-am, espaguetis i croquetes i molt en-ci-am. Patates, Patates! espaguetis i croquetes i molt en-ci-am!
Ahir vam anar a remar a Móra d'Ebre, on van debutar els xavals més joves amb un tercer lloc ben guanyat i merescut. La tripulació femenina vam quedar en sisena posició (tot complint el nostre objectiu principal que era no xocar!) i els nois van quedar en quart lloc (pels de Móra cinquens).
Això resumeix els resultats de la Boira a Móra d'Ebre, que amb aquests i els obtinguts a la cursa de Móra la Nova i Flix, podriem dir que no són prou bons per nosaltres però sempre ens queda per dir: l'any que ve sirà millor!
Tot i així ens queda el cònsol de que som com una gran família on posem per davant la nostra amistat, el bon humor i el bon rotllo entre tots....espero que segueixi així durant molts anys perquè sense TOTS vosaltres, els meus estius no serien estius!
BOIRA!
Propera cita: Baixada de l'11 de Setembre?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

normaaaaa

q emotius els textos q scrius. sempre aconsegueixes un bon somriure dels meus llavis i alhora em sento orgullosa de tot plegat i això q no tinc cap lligam al club nautic flix snó val3 les meves amigues i wno..q soc flixanca. m'encanta. seguiu així:)
wno ens veem pronte.cuidaaaaaaaaaat

muaaaa

Sonia

Jesús M. Tibau ha dit...

aquest ha de ser l'esperit esportiu