dimarts, 23 de gener del 2007

Imagina't....




....veient que s'està posant de moda això de fer blocs...jeje pues dic, nem a provar de fent un, ja que "l'espai" que tenia del messenger feie més de dos anys que el tenia oblidat.


I no res, que aquí estic intentant fent-lo i espero aconseguir-ho, poc a poc....i bona lletra!


Avui estic a Flix, però normalment durant la setmana estic a Lleida estudiant Magisteri Musical a la Caparrella, que espero que el curs vinent ja ens baixin al Campus de Cap-pont perquè la facultat d'ara semble un manicomi,( no per l'espai de Mani, sinó perquè en principi havia de ser un manicomi), i tothom pensarà...Norma hauries d'estar estudiant, però només me quede un exàmen: lo de Llenguatge ( que no s'ha d'empollar gaire cosa)..i bueno, per això estic a Flix ( on realment estic més bé).