dimecres, 24 de gener del 2007

De nit....


És la una de la matinada, m'he agitat al llit però no puc dormir. Així que m'he aixecat, m'he fet un got de llet en nesquik i una mica de mel i he vingut cap a l'ordinador a beureme'l i m'he posat a escriure algo.

Això deu ser perquè m'he begut uns....4 cafès avui: un per ezmorzar, un després de dinar, l'altre a ca ma iaia i a mitja tarde al kursal....i sort que al Casal , Lo Refugi, no m'ha agafat per veure-me'n un altre...(m'he begut un xocolate, que tenia intriga per provar-lo)...que sinó, ara estaria dels nervis. Me penso que estic enganxada al café...sí sí! L'hivern passat també pero a l'estiu ho vaig deixar..i ara "vetuaquí", que ja hi tornem a ser. És que és boníssim...i a damunt, en la nova màquina del Casal de Joves que han posat...que va a 50 cèntims lo cafè i que n'hi ha d'un mun de tipus...si expresso, italà, cremós, no tant cremós...patatim patatam, pues encara t'agafa més ganes de pendre-te'n un.

I bé, ara ja m'he acabat lo got de llet. Me penso que me'n vaig al sobre a llegir una miqueta...avui me començare "Pandora al Congo", d'Albert Sánchez Piñol...que ja feie temps que me'l volia llegir, després del magnífic llibre de "La pell freda."

Si l'acabo....ja us contaré que tal.

Aleee, nanit!

1 comentari:

Mani, fill de Mani ha dit...

Si no pots dormir prente un somnifero i no mos marejos!!!!! jaja es broma