dissabte, 31 de març del 2007

Nits a l'escala...



Ahir vaig posar la foto perquè me la va passar Sonia i em va agradar molt, però no tenia temps d'escriure res, i ara dic, vaig a escriure alguna coseta...


És del cap de setmana passat, estavem fent una coctelera, falte la Monki, que en este moment no sé on debie estar!


I res, així passem les nits naltres, a l' Escala, xarrant pels descosits, algunes jugant al futbolín, d'altres voltem cap aquí i cap allà i au!

Ja sé que això és més un tema de photolog i no de bloc, però com ja hi pose a dalt de tot, és lo bloc PERSONAL de Norma, jeje!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

bueno com mho has demanat et comento aquesta foto! realment és una foto q em mola pro nom mola com surto jO!! jejeje aquella nit d la setmana passada realment mho vai passar b dsp d bastant d temps! merci per scoltam sempre wpaaa!!!! ens veurem+tard muaaaa

Anònim ha dit...

mirales elles k wapes!!!!!

norma, kuan tingos un ratet pasat xl meu fotolog.... jejejje

bsitos**

Anònim ha dit...

Magiiiin!!! ia stic akii...! jeje
esta foto no l'havia vist xo stem
srtim mlt be!!molen les nits a
l'eskala!
weno xika mn vaig a sopar i a mirar
la tele un rateet!!
muaaaaaaa ;)

Anònim ha dit...

ueei em torno a passar per aquí! re + q re per dir-te q m'agrada el q has scrit...i q bueno q no és com fotolog...és personal i scrius el q et rota! muaaaaaaaaa

proxim dia cocteleraaaa?¿!!!!:D

Unknown ha dit...

LA PREIMERA FOTO MOLA MAZO, LA SEGONA NO LA TROBO BE PER TENIR EN UN BLOC D'ACCÉS LLIURE, PER LA IMATGE JI JI JI