diumenge, 15 d’abril del 2007

Setmana Santa....


Bé, després d'uns dies de vacances, tant de classe com de blog, torno a escriure alguna coseta ja que l'assumpte estave parat!
Més que escriure, us ensenyo, molt per sobre, el que va ser el dia de l'Ermita d'aquest any, que per sort, no ha estat tant passat per aigua com lo de l'any passat, el dilluns va fer sol i tot i que la nit de diumenje va xispejar una mica, vam poder fer unes fotos en condicions. (Al collage fet amb el Picasa podeu veure una mostra d'imatges del dia de l'ermita).
La jornada va está bé, tret d'alguna estona descontrolada per culpa d'una " entitat extranya, que té a veure amb les estrelles".....jeje ( deixem-ho córrer).

I res, a veure si torno a agafar el ritme de blog, tot i que tinc molta feina de classe i les estones lliures que m'agradaria tindre, doncs, no les tinc!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

estimada norma...avui tscric contenta dakest meravellós sol q fa... q ja ere hora q la pluja va b pro se passe massa!
com stàs' ake finde et vai trobar a faltar...dormilona! jo q vai sta fins al final disbt! q ya no podia la fava...! spero q tot vagi moltb...

vai fe un dia un collage's tb d les fotos d l'ermita d'aquest any i kedave molt igual pro al final el vaig treure.. ! m'enkanten les fotos...tot un record de moments, sentiments...i sobretot felicitat junt amb les persones q stimes!
molts besitos dsd reus...no t'agobios per la feina...jo ara em començo a agobiar: exàmens i mil treballs per fe..i sta setmana a+ contar contes als nens( algo divertit ) pro re... 13 o així dies d class i al 4 d maig jo he akbt ya:D i dsp recuperacions. pro re!!

cuida't i spero veure't + el proxim finde... ja nirem parlant pel msn .muaaa

Anònim ha dit...

ya torno a sta aki!
merci pel comentari...joe deu ni do tot el dia fora d kasa no ahir? jo avui kasi kasi....avui si entres a lentrada d'avui ja stic+animada...pq he passat el dia socialitzantme i això és bo!pues re a 4 passos stem dl divendreeees fins tomorrow wapaa!!! una altra abraçada per a tu!!!!