divendres, 14 de setembre del 2007

Em considero Blogaddicta....

Ja veieu que ni estan de vacances puc estar ni un sol dia sense passar pels blogs flixancos a xafardejar una mica...me penso que això ja és addicció! He de confesar que m'encanta anar botant d'un blog a un altre. Mes igual si són personals, si parlen de política, de música, d'humor (que de vegades no acabo d'entendre), d'actualitat, d'opinió, de curiositats, d'esports....els llegeixo tots!


I no res que estem aquí a Menorca, a Cala'n Forcat. Estem a un baret musical, cadascú a un ordinador, i això de veure'm un vozka en llimonada mentre escric no ho faig gaire sovint, més ben dit, és el primer cop i la veritat és que no està gens malament, s'està molt a gust.
Seguiré voltant per aquí, fins un altre dia!

6 comentaris:

Mani, fill de Mani ha dit...

Acabo de llegir la teua entrada per partida doble, siran les cerveses?

Anònim ha dit...

Norma!!! com va per Menorca? suposo que molt be!!! t'acabo de donar un vot a aixo del top català...jaja!! ara nire a votar a mani i a júlia, que los blogs de flix han d'arribar molt alt!

Molts besitos

Anònim ha dit...

Norma, ja saps q sempre xafardejo lo teu bloc, i pensava q stan de vacances desconectaries, xo ja vec q no!Resisteixes a abandonar el blog!
Res, q us vagi molt b x Menorca, disfruteu força de l'illa, de la gent i dels llocs turístics!
Dili a Mani q la cervesa bona la té a casa seua, a l'Springflix!
Besitos***
Gemma

Anònim ha dit...

ueeeeee normaaaaaaa jajaaj !!! jo tb stic viciada...aix mare meva pero bueno no fem cap mal!
com vaaaaaaaaa?
QUAN TORNEU??

muaaaaaaaaa amorcitos ! se us trobe a faltar per springflix

soNia

Anònim ha dit...

Wole Norma!!!!!!!!

Espero q vagi mol b x Menorca!!! jo reconec q tb soc una mica adicta a passar x tots ls blogs i fotologs q trobo...i com no, deixar un comentari!!!

Ah,us he votat a lo del top català!!! :O)

Besitos i fins aviat!!!!

Goizane

Norma Pujol Farré ha dit...

Ei Sonia! Aix...jo també us enyoro una mica a totes...i ara que ja marxem cada una a la seva seu d'estudi....jeje però bueno, lo cap de setmana mos tornarem a trobar, i per aquí, pels blogs i fotolgs, ens anirem informan!

Goi, ja sé que sempre passes per aquí, jo pel teu fotolog també per+o no puc deixar comentaris, no sé que passe!

Ale, bessitos per totes!