dissabte, 6 d’octubre del 2007

Novetats....( personals )

Aquesta setmana, després d'agafar el bon ritme de les classes i de matinar he decidit fer alguna cosa per mi, i m'he apuntat al gimnàs que tinc al costat de casa per no perdre el ritme que he portat aquest estiu remant. I no només això és nou per mi sinó que m'ha sortit una molt bona feina, encara que no siguin gaires hores... però és treballar del que jo sempre he volgut. Des de dimecres passat faig classes de música extraescolars a un col·legi de Lleida: Els Maristes de Montserrat a nens de P3, P4 i P5 i he de dir que estic súper contenta i en moltes ganes de fer-ho cada dia millor!

A més a més ahir vaig començar a assajar amb l'Orfeó de Flix, cosa que és un gran honor!





Ara només fa falta aguantar el ritme perquè les hores estàn molt apretades i faig moltes coses ja que a més de tot això i de les classes també vaig a un curset de Direcció Coral a Alcarràs (amb l'Enric Navàs i la Montse Ríos) i canto al Cor de la Udl ( amb la directora Dolors Ricart ).


( Foto d'un concert del curs passat )

Tal i com me diu mun pare, també hi ha altres coses importants que tinc pendents com és el carnet de cotxe....però tranquils que si algún dia, per fi, em decideixo anar a exàmen us ho faré saber...jejej


( Fotografia de després del concert de nadal pel carrer Major. Tots anavem en barretina..però a mi em va agradar més que als altres, com podeu comprovar )

2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Gràcies per posar-me un enllaç. Jo també ho he fet.
A veure si entre els estudiants de magisteri pots fer córrer la notícia dels meus jocs literaris i que participin.
El dia 10 d'octubre, a les 20.00 en proposaré un de molt especial, que caldrà fer un viatge virtual per blocs de tots els Països Catalans

Norma Pujol Farré ha dit...

Molt bé. Pues ara ja estem enllaçats! jeje
Ja intentaré fer córrer la veu però t'he de dir que hi han molts pocs companys que xafardeigin sovint els blocs, tot i que estic intentant que s'hi "enganxin"!

Fins aviat.