dilluns, 1 d’octubre del 2007

Segona jornada....


Ahir de bon matí es van fer les semifinals on corrien 8 tripulacions, les dos primeres de cada mànega es classificaven per la final A, això vol dir que a la final podien quedar entre el primer i el quart lloc, i les dos ultimes de la mànega es classificaven per la final B, que podien quedar entre el cinquè i el vuitè lloc.

Així doncs, el Club Nàutic Flix, finalment va competir a la Final B amb Gandia, Bote i Empuria Brava. Cal dir que va ser una final molt però que molt apretada, però per un espai molt petit de temps, vam quedar en vuitena posició.

La mala sort crec que la vam tenir en les presses alhora de pujar al llaüt, ja que ens tocava remar a la següent mànega dels nois de Torredembarra i és clar, s'havien de canviar moltes coses: els seients, la mida dels peus, alguna cosa dels rems,...i sortir sense escalfar a l'aigua! Però per tot lo altre, molt bé!

Una vuitè lloc penso que esta molt bé en un Campionat d'Espanya i més si pensem que era la primera vegada que hi participavem i sense oblidar que vam quedar terceres al Campionat i a la Lliga Catalana!


Aquests són els clubs catalans que hi vam participar: Associació de Rem Vogadors de Baix a Mar de Torredembarra, Club de rem Empuriabrava, Club de Rem Colera, Club de rem Arenys, Club de Rem Pescadors, Club Nàutic Lloret, Club de rem Santa Cristina, Club Nàutic Flix, CLub Nàutic Bétulo, Club de Rem Badalona, Vend´Estrop Vogadors de Cambrils.
En definitiva, un cap de setmana per recordar!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

I tant que el recordarem!
Jo hi tornaria ara i tot!!
Me vaig quedar en mal de gola i una migranya del segle però ho tornaria a fer!
Sí, sí, sí; les vuitenes som de Flix!
Un beset ex-companya de habitació!!

Norma Pujol Farré ha dit...

Jo també hhi tornaria però al Karaoke....totssss!! jajja

Anònim ha dit...

Norma, ara q acabo d'arribar de lleida i tinc un momentet te comento q a nivell personal l'experiència del campionat va ser tot un repte. He competit a uns quants llocs xo mai fora de Catalunya. Tot i això, acabar 8enes es una + q bona posició!
Xo si una cosa hem de millorar son les cordes vocals!(+ q res, xq jo a la cançó de Morena mia, no arribava, jejejeje).
Un petonas al nas!

Anònim ha dit...

Norma q la de l'anònim sóc jo! I diràs qi jo? Pos Gemma, com no!