divendres, 25 de gener del 2008

"Abstracte"....

Tinc mala sort, sí d'això només s'en pot dir mala sort. Normalament no em poso malalta gaire sovint tot i que crec que sóc una mica hipocondríaca....

Després d'haver passat una setmana amb la passa lo meu organisme va decidir que era l'hora d'agafar unes angines, no podia ser d'aquí dos setmanes no, havia de ser una setmana abans de l'exàmen de cant.

Així anem bé Norma, tú en angines que segur que aproves (això és el que elles volen que m'intenta creure). Però no, jo les vull vènçer, fer-les marxar de la meva gola i que tot torni a la normalitat.

Si només fos això...però és que ara ja fa més de 24 hores que estic tancada a casa i no puc resistir-ho, necessito una mica d'aire i em penso que ara em canviaré de roba, m'abrigaré i aniré a fer una volta....
A mi estar tancada no em prova gens, ho tinc comprovat, em torno mig boja.

1 comentari:

Carol ha dit...

Ànims amb les angines, i l'examen de cant!

A mi tampoc se'm dóna gens bé això de tancar-me a casa, i fa poc també viag pillar el virus i vaig estar 4 dies tancada.

Ànims, sort, i espero que tot surti bé ;)