dimarts, 29 de gener del 2008

Joc musical I...

Va ser ahir a la nit quan estava llegint " Mil cretins" de Quim Monzó i alhora escoltant una música eclesiàstica un pèl estranya a la ràdio quan se'm va encendre una llumeneta a dins del meu cap. La llumeneta portava una imatge, un fragment d'una cançó popular catalana.


A partir d'aquí i de l'èxit que han aconseguit els jocs literaris de Tens un racó dalt del món va ser quan em va venir la idea de que podria fer un o dos cops per setmana un joc musical que consistirà en encertar el títol d'una cançó popular o tradicional catalana, el nom del compositor,...a partir d'un fragment que us mostraré (tot això si vaig rebent alguna resposta d'algú sinó...doncs ho deixaré córrer)


De moment, l'únic que us puc dir és que és un fragment d'una cançó tradicional catalana. A veure si n'encerteu el títol... va animeu-vos que aquesta és fàcil!

Si teniu ganes de jugar em podeu enviar la resposta al meu correu: npujol88@hotmail.com