dissabte, 15 de desembre del 2007

MEM 2.....


Una bona excusa per actualitzar....és aquest mem que m'ha passat Mani:


1. Estiu - hivern:
El que més m'agrada és la primavera però si hagués de triar em quedaria amb l'estiu.

2. Anar de festa - quedar-se tranquil a casa:
Buff....hi ha dies que l'únic que tinc ganes de fer és quedar-me a casa tranquil·la...però d'altres prefereixo sortir!

3. Fer matances del porc - ni parlar-ne, de matances:
Quan hi penso em fa mania i pena menjar-me la carn però si no....tot cap dins!

4. Nadal - que no existís, el Nadal:
Cada dia més antinadal...

5. Aixecar-se prest - vetllar fins tard:
Em sento més realitzada si m'aixeco aviat!

6. Platja - muntanya:
Muntanya.
7. Una excursió a peu - anar a dinar en cotxe:
Doncs...fa temps que no faig una excursió a peu i m'agradaria!

8. Ferrero Rocher - Mon Cheri:
Mmmmmm.. Ferrero Rocher! Els Mon Cheri no m'agraden gens...

9. Pare Noel - Reis Mags:
Los "Reixos" i més ara...que estic agafant al Papa Noel en mal ull...Això de veure'l penjat per tots los balcons sembla una invasió!

10. Cinema de terror - comèdia:
Tot i que pateixo m'agraden molt les de terror, però l'ultima que vaig anar a veure: Rec, volia marxar del cine de tanta por que estava passant!

11. Alonso - anti-Alonso:
No miro massa la formula I..però anti-alonso!

12. Avió - vaixell:
Avió.

13. Mirar una pel•lícula - veure el futbol:
Mirar una peli en bona companyia!

14. Tenir un ca - un moix:
Tindria de tot a casa meua però potser m'agraden més los gossos!

15. Fer sobretaula - enllestir ràpid:
Fer sobretaula contant xafarderies!

16. Te - cafè:
Cafè!

17. Xocolata blanca - xocolata negra:
M'agrade moltíssim lo xocolate de tot tipus!

18. Comprar a una gran superfície - a un petit comerç del barri:
Petits comerços de barri!

19. Reial Madrid - Barça:
Barça!!

Li passo el mem a tothom que el vulgui fer....

2 comentaris:

Laia ha dit...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
FERRERO!!!!!!!!!!
A mi tmp m'agrade lo Mon Cheri....
BYE!!

Norma Pujol Farré ha dit...

Bonísssiiiiiiiiiiimsssss!!!