dissabte, 8 de desembre del 2007

Resultats dels tornejos de "Lo Refugi"...


Ahir es va celebrar el primer aniversari del casal de joves i la veritat és que va tenir molt èxit, tant de participació en els diversos tornejos com en les visites de molta gent.



Els resultats van ser els següents:
  • Ping-Pong: Ferran Llop, en primer lloc i en segon lloc Arnau de Prada.
  • Futbolín: La parella guanyadora van ser Macià Rodes i Oscar Casals i els segons Victor Sabaté i Pere Fernàndez.
  • Pro Evolution: Macià Rodes, fou el guanyador i Arnau de Prada quedà segon.
  • Botifarra: Van guanyar Meritxell López i Nerea Castellví i en segon lloc van quedar Lluís Margalef i Albert Mani.



A més a més també vam fer "minibatalletes" al Sing Star i Los del 90 van col·laborar posant una barra per poder subministrar begudes fresques i patates als participants.

Des d'aquí m'agradaria felicitar als organitzadors i bé,espero que poguéssim celebrar molts més aniversaris de Lo Refugi!

1 comentari:

Laia ha dit...

quina pena que jo no hi vaig poder estar... estic de feina fins al cul...
pues bueno, m'alegro que hagi anat tan bé!
estes coses no s'han de perdre! perquè després direm que no fan res al poble.
byebye