dimarts, 28 d’agost del 2007

Meri DJ....





Crec que ja és hora de dedicar-li una entrada a Meri (la paraula dedicar en aquest àmbit de blog no m'agrada gaire, ho deixarem en parlaré una mica d'ella), més que res perquè ella al seu fotolog em va fer un collage molt xulo de les dos i també perquè, quan vol, és molt bona amiga.

Avui ja ha sortit a la llum un fotolog dedicat exclusivament a Meri, però en la seva faceta de DJ, on la defineixen així: "amant de la música, que tot i ser "nova" en aquest món ja disposa d'una bona manada de seguidors".
Els noms del personal col·laborador en aquest " club de fans" també s'ha donat a conèixer avui: la Presidenta i assessora personal de Meri DJ, Núria Martínez i la fotògrafa oficial, Sonia Esteban ( tot i que crec que també m'hi afegeixo jo...que només en les fotos que li vaig fer ahir a Riba-Roja ja li podem fer un book, jeje ).

En aquest fotolog ens informaran de les seves pròximes sessions (lloc, horari, etc.) i també s'acceptaran suggeriments i propostes així com algunes votacions de les cançons mítiques de l'esmentada DJ...


( Aquesta foto lo poso perquè ens va agradar molt a les dos, és " artística" al nostre nivell, clar)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

magiin!!

Moltes gracies per esta magnifica entrada :)!!

no te puc dir gaira cosa mes k m'he posat d'estrangis a l'ordenador de mun pare i si me pille me fa la pell!! xD


ah, les fotos molt ben triades! :p



un besitooooooo!!!

muxus!

meRi

Tow Truck ha dit...

hi norma & meri!!

endavant amb la 'música sin ley'!
we love it!! :)

gran sessió a riba-roja i gran idea la del flog de meri dj!!

segueixo fent-li cas a sonia ;) i deixo aquí una mica de publicitat per si algú s'ha saltat lo link de dalt xDD

~Meri DJ~

ENTREU I VOTEU!!! :D

bon cap de semana!

Tow Truck ha dit...

...m'he volgut fer el chulo posant lo link al comment d'abans i resulte que no s'obre be...

bueno, sempre podeu fer "abrir en una nueva ventana" jeje