dijous, 27 de novembre del 2008

Pràcticum...

Avui amb els nens de tercer i quart de l'escola hem anat al Louvre, concretament a visitar tot el de la Moyen Age i ha estat molt bé.







Ja fa dos mesos i mig que estic a París i encara no us he contat res sobre les pràctiques de magisteri i la veritat és que m'ho estic passant genial i encara més des de que he començat a impartir jo mateixa les classes.

Fa cosa de dos setmanes vaig començar a fer les de música i aquesta setmana he començat amb llengua castellana!

A música tinc els alumnes de primer, quart i cinquè i la veritat és que tots tres grups són una passada, m'ho passo pipa! Xalo més jo que ells de vegades...i els de primer, que són els més petits, quan els hi explico un conte em miren amb aquella cara d'il·lusionats, i tenen tantes ganes de ballar i cantar que em quedo fascinada!

No res, us deixo que demà em toca explicar el "diftongo" i el "hiato" i he d'acabar de preparar uns quants exercicis pels de quart!

1 comentari:

Anònim ha dit...

ueeee profe d castella, la meva assignatura preferida...segueament q m'hagues molat tenir una profe com tu! tan wapa ,jove i taaaaaaaan esplendidaaaaaaaaaaa ueueue
ja queda menos pa q tingos a les flixanques a parís.. i menos pa q tornis al poble i poder veure¡t
tsmo
sonia