dissabte, 22 de setembre del 2007

S'ha acabat...


Ja ho diuen ja, que tot lo bo s'acabe!

Però bé, ara ja toca començar un altre cop la rutina,... anar cap a la ciutat ( cosa que odio ), si no fós perquè m'ancanta lo que estic estudiant i que tinc la sort d'aixecar-me cada matí a les 7 pensant on vaig i lo que vaig a fer que sinó.....potser més d'un dia em quedaria dormint expressament.

Avui ja estic rallada, perquè aquest any, els dilluns també començo les classes a les 8 del matí, això significa que he de marxar de Flix en l'autobus del diumenge a les 7 de la tarde enlloc del de les 7'40 del matí del dilluns...i això ja em fa posar de mala llet, no puc soportar perdre'm los diumenges del poble,...

Aquest any ja som més de la colla a Lleida, i això que casi totes deien que volien anar a Tarragona, però la vida és així i de vegades no et deixa decidir. Encara que estic segura que al final els hi acabarà agradant més Lleida. Ara estem Nerea, Rosa i jo i s'hi ha afegit Anna!


Aquí us deixo en una fotografia que vaig fer l'últim dia de les vacances, una posta de sol super bonica!


2 comentaris:

Les tres papallones ha dit...

Nena!Que bé que us ho vau passar eh? Però bueno filla, encara que hagis de marxar els diumenges que és una putada més d'un dia podràs fer una excepció i més intensament viuràs el cap de setmana!
No res, que des d'ahir que me sento fatal norma tia, perquè ets una noia super conscient i amb dos ous, que va donar la cara i ningú la va donar per tu, i em sembla fatal però que hi farem...la gent és així i tu ja saps qui val i qui no...ets fantàstica i després de l'esforç que has fet no et mereixes això!Ara, et ben juro que este cap de setmana hi haurà una lessió!Un bexito ben fort que ets la millor cunyi del món, i a més sux bona amiga!

Anònim ha dit...

Feaaaa!! a mi tb me passe aixo... no hi ha cosa k me faigo mes rabia k marxar els diumenges per la tarde a les 7, la qual cosa implique marxar d'alli on estiguis a les 6.30 x posar el menjar a la maleta i començar a nar cap al tren en el meu cas.....
quan dia k me feia rabia me dien, "xo no passe res per un diumenge k no hi hs res ni ningu...."
xo no se...a mi nkara k siguin aburrits me molen, la qüestio sigui estar com mes hores millor al poble!!!!:)


weno callo ia....
un super besito i una estimadeta!^^
per tu i les lleidaatanes!


meRi_.