dilluns, 26 de novembre del 2007

ESTIC ENCESA...


Què en penseu?

Quedem per fer un treball a les 9 i mija de la nit, cosa comuna amb el meu grup de classe, perquè és quasi impossible quedar a qualsevol altra hora. Doncs, bé, dic...mira aniré un ratet abans a la sala d'estudis i així aprofitaré per actualitzar lo bloc i buscar informació a internet. Però clar, sóc d'aquelles persones que normalment a partir de les 9 ja estic cansada i, ni el meu cos ni el meu cervell donen de sí per tant m'he pres un café ben carregat i a més a més no he pogut anar al gimnàs. Bé, arribant al fons de la qüestió és que mitja hora abans me truquen i me diuen: - Ei Norma, que al final no quedem esta nit, ja ho farem un altre dia, que el treball s'ha d'entregar la setmana vinent.

I Norma, carregada com un ruc, en la merda portàtil i tota la pesca, pues ben puntual al lloc....i em diuen això. I ara que collons faig? no podré dormir ni a les tantes....venga torna a carregar tots los paquetets i veste'n cap a casa, que hi falte gent. Estic enfadada en tothom!
Només desitjo, que me toco lo número de loteria de la once que he comprat avui a mitjes en Carme, siria l'únic bo que em podria passar en lo dia d'avui, "fastigós" dia 26 de novembre.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ai!! Norma, kin matí més bonic!, no? jo que ahir tmb vaig anar de cul totta la tarda per després poder quedar!!, cagun en alló!!... clar com sempre que kdem a la nit sens fan les 2 del matí que tots ja delirem!!, que per ficar una frase ens estem 2 telediaris!!, jeje..

I a més a més aquest matí kdem a les 8 per tal de fer-lo i vaig i arribo mitja hora tard!!, ja tenia a la carme al telefon, anant trucant!!.. i el més fort arribem a la sala d'ordinadors i no hem futut res!!...

CARLOS H.

Amo ha dit...

Porto molts anys suportant coses així, te faré un resum de tota la "fauna" que pots arribar a trobar-te:

-El que li agrada treballar de bon matí, quedeu tots a les 7,30h, però ell/a arriba mitja hora tard, s'ha de fer un peta (què es que sinó no és persona), desprès ha d'anar a esmorzar i a les 12h encara no ha engegat el PC, no ha obert cap llibre, no ha fotut res i ja porta 3 petes entre pit i esquena. Sort que li agrada "treballar" pel matí...

-El que li agrada treballar desprès de dinar, si pot ser quedant a casa d'algú millor, arriba quan encara no es l'hora i tu encara estàs dinant, s'acomode al sofà, pose "Friends", "El cor de la Ciutat",... s'espere fins que has arreplegat i fregat tot, i pregunte: "Un cafè, no??" Has de dir que no hi ha cafè, que no en pren ningú, és capaç d'allargar-lo fins passades les 5 de la tarde... desprès se farà un peta.

-Als que els hi agrade quedar per la nit, inclassificables: des del típic que treballa a estropades (veus que a partir de les 3 fa figa, però comencen a aparèixer moments cíclics d'hiperactivitat, m'adormo, desperto, curro molt, m'adormo), l'"speedy gonzalez": ni un badall, ni un moment de distracció, ni una paraula, sol mirada perduda i uns tremolors extranys, capaç d'estar-se sentat currant durant dos dies sense parar, s'aixeca molt per anar al lavabo (i creiem que no és per a anar a pixar ________//), el "tenim-tota-la-nit": i es passa 3 hores mirant el correu, fórums, blogs,... i quan acaba tornar a començar, no sigui cas que algú li hagi deixat alguna resposta (a evitar, costi el que costi!!!).

-El "Tinc-novia": Això deu ser una meravella, es veu que t'eximeix d'anar als laboratoris, de fer informes, de buscar informació, d'anar a comprar material... i no ho dubtis, si l'aconsegueixes convèncer per quedar, just a l'hora de començar a fer algo, la novia el trucarà, s'estaran 3 quarts parlant i desprès us vindrà a dir que te què marxar a "complir" de novio.

-El "No-he-entès-res-del-que-has-fet", i per això a refet TOT, al seu gust. Generalment, no s'han llegit l'enunciat de la pràctica/treball i intenten deduir que s'ha de fer a partir del que tu has començat, la majoria de vegades "casualment" el què han entès que s'ha de fer és mil vegades més fàcil què el que s'ha de fer realment. Es perden moltes hores, intentant explicar-los el perquè de coses evidents, fins que soltes la frase màgica: T'has llegit el què teníem que fer?

I em deixo al tinter: el "s'ha-mort-ma_iaia" quantes iaies tens?!?! quatre?!?, el "estic-a-Amsterdam" quan ens ho pensava dir què no vindria??, el "ahir-vaig-perdre-el-mòbil", el "tinc-ressaca" un dimecres pel matí?!?,... etc.

Al final, és millor treballar tot sol, fas el que et toque els hi envies i ja s'apanyaran, durant les presentacions dels treballs es veu qui a currat i qui no. He tret matricula, en assignatures que els meus "companys" han tret un zero. Que es fotin!!!

PD: Per sort, també n'he trobat uns quants de bons, serios i treballadors, són escassíssims, si te'n trobes algun, no el deixos escapar!!

Norma Pujol Farré ha dit...

Mare meua, Amo! M'ha molat lo teu comentari, que currat! Me'n ria sola per aquí a la biblioteca...la gent ja em començava a mirar malament però és que tens tota la raó. Per sort dins el grup de treball que normalment tinc hi ha gent molt treballadora i ens entenem molt bé, però bé, sempre hi han els dies com els d'ahir.
I com tu dius, a aquell que li agrada treballar pel matí (el del comentari anterior), va i avui s'adorm mitja hora, però tot se pot perdonar a n'esta vida, que ja em vaig enfadar prou ahir! jeje

Au, ens veiem!

AH! per cert, no m'ha tocat la loteria...quina pena! Però sempre queda l'esperança de que: este any sí, per Nadal segur que me toque a mi!

Les tres papallones ha dit...

Nnei que no t'enfadis...jolines que vinc i els hi pego una pallissa...com pot ser q sempre els que treballem normal en grup no ens posem d'acord x treballar junts i aixi no ens enfadem?o és llei de murfi que t'ajuntos en ki t'ajuntos sempre hi hagi un toca peres?

Ai fill lo q mos kede patir xq com a mestres ia veures que n'hii hauurà que de feina extra res i que ioi fai de 9 a 12 i de 3 a 5 i que no me digon res...

Molts muakis!!X cert q e de fer, copiar lo del teu blog i fer-ho io?Explca'm xq soc una paleta...

Ei Amo m'ha encantat el teu comentai!jajjaa!!

Amo ha dit...

Riu i no te preocupos, que si els moleste que te'n rigos és que són uns amargats.

Un dia te contaré coses de la biblioteca de la meua uni i així sabreu perquè no hi vai mai.

Un avanç: LA que tenia sentada al davant un dia, no parava de desabotonar-se botons de la camisa mentre me posave cares rares (com les de les senyores del plus el divendres per la nit), me va ensenyar un pit sencer!! Me vai desconcentrar, o desconcertar... (Sempre m'ha quedat lo dubte de si ere un programa de càmera oculta o algo així)

Com que volia trobar un puesto més "decent" vai anar a la biblio de matemàtiques... i allò done per a un llibre sencer!!