divendres, 21 de desembre del 2007

Bye, bye Caparrella....


(Caparrella)
Avui és el dia del comiat de la Caparrella, l'últim dia que pujem dins del cotxe de Carme tots apretats com a sardines, ja que després de Nadal ja anirem a l'edifici nou.
Hauriem d'estar tots molt contents perquè marxem d'un edifici vell ( que en un principi havia de ser un manicomi...), perquè aquí dalt no tenim calefacció, perquè els horaris de bus per a pujar-hi van molt malament, perquè estem sols i aïllats de la societat, perquè em d'arribar-hi tots amb cotxes,...però no sé si on anem és millor perquè, per començar, el principal problema és que no hi tenim bar, no tenim totes les cadires a l'aula de música, no tenim copisteria, la biblioteca no està al mateix edifici...però el que sí que tenim clar és que l'edifici és de DISSENY (això és l'únic que ens repeteixen tot el dia). Però jo em pregunto: un lloc on t'hi passes moltes hores al dia, és just que estigui amb aquestes condicions tot i que sigui un edifici de disseny? A mi em sembla que és molt més important, a banda d'unes classes en bones condicions (cosa imprescindible), que hi hagi un bar ja que, què fem nosaltres, els estudiants sense bar? on ens reunirem? on farem el cafè d'entre hores (perquè si hem d'anar a l'altre edifici a fer-lo, potser no caldrà ni tornar a classe ja...ja que només d'anar-hi ja tardarem 10 minuts...). A banda de tot això, el més fort de tot és que no podem posar els projectors al sostre perquè l'arquitecte Sisa, no vol que hi hagin ni regletes, ni cables per l'edifici,...i ens em d'esperar a que passi el dia de la inauguració per a poder-ho fer tot. En definitiva, si no fos perquè la nova facultat la tinc a 8 minuts caminant des de casa meva, segurament preferiria quedar-me al vell, però com que no hi ha més remei,...bye, bye Caparrella i benvingut edifici Sisa!

(nou edifici, encara quan estava en construcció)