divendres, 18 de gener del 2008

MEM 4...

Aquesta entrada és una mena de MEM que he volgut continuar del bloc Tens un racó dalt del món que consisteix en mostrar l'espai des d'on nosaltres escrivim. He de dir que aquesta és la meva habitació de treball i estudi (on dins del caos hi ha l'ordre) i des d'on escric al bloc normalment, però moltes vegades, quan estic a Lleida, ho faig des de la universitat o la biblioteca.

A veure si el seguiu que m'agrada molt saber des d'on escriuen els blocaires perquè així quan els llegeixo m'imagino l'espai des d'on han estat actualitzant el bloc i és més "xulo".





3 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Molt endreçadet i es nota el toc femení. Suposo que la conmpanyia del piano també et deu inspirar

Roser ha dit...

Caos???? Hauries de veure des d'on escric jo!!!Papers per tot arreu, cendres, xuxeries... de tot i més... també dic lo mateix dintre del caos hi ha l'ordre!!!!

Norma Pujol Farré ha dit...

Sí, el piano moltes vegades em serveix per desconnectar d'altres coses que faig. Quan estudiava a Flix molts cops entre tema i tema d'un exàmen em girava i em posava a tocar alguna cançoneta i així anar fent...jeje

Roser, fes una foto i penja-la al blog, ara vull saber des d'on escrius....