dimarts, 9 de desembre del 2008

Coc coc coc coc coc....





No us diré el perquè del títol de l'entrada...només que hem rigut molt molt i molt.

Dijous van arribar Rosa, Raquel i Meri a París i avui al matí ja m'han abandonat! Ha sigut una setmana molt intensa des de que va venir Albert fins avui! He estat tot el dia de bòlit cap aquí i cap allà però ha valgut la pena...sí, senyor! Ni tant sols he tingut temps d'actualitzar com déu mana el blog. Però ara ja intentaré posar-me al dia.

Aquests cinc dies hem fet de tot: visitar la Torre Eiffel, la Plaça Trocadéro, els Champs Elysées, l' Arc del Triomf, Notre Dame, Quartier Latin, Sacré Coeur, Montmartre, lo bar d'Amélie Poulain, lo museu de l'erotisme, el Moulin Rouge, lo típic restaurant francès Le Chartier, de festa al Rex Club, lo museu del Louvre, la Plaça de la Concorda, la Nòria, Les Halles, el Pompidour, Les Galeries Lafayette (és important per comprar, però sobretot, per la cupula i el gran arbre de nadal),...
A banda d'això a molt pesar de totes també hem visitat Quik's i Mc Donalds i em menjat molt, massa!!!
Però bé, sirà d'aquells dies que recordaré sempre...us deixo amb unes quantes fotos! I demà en posaré més...i ara Raquel i Meri me contestarien:
- clanrrooooou!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

CLANRROOOOOOUUUU!!!!!
mare meua kins farts de riure i ke be k meu he passat!:D:D:D
al pis mooolt xo k molt be, pels carrers de París perfectee, pel metro de París estupendito i de festa pel Rex Club.... jajjaja de lokos!!!
de veritat! meu he passat super beeee!!! Clanrrooooouu!!!xD coooooc...cooooc....:J
kikkirikiiiiiiiiii!!xD

aiiix... ojala hi tornessis mes endevant... k tornaria!jojo:P
weno magin.. ta dejo k io stic estudiant pel super examen k tinc dema....¬¬
dona bessitos i records per les del piset! i a carme donali un parell de besitets k diu k si li dones si k els vol!jajajjaj(weno a montse i a laura tb si els volen....jeejej)


prou k avui tinc un rollazo k no veas...aixo son les ganes d'estudiar k porto damunt.....

muaaaaaaaaa x les 4!

meRi_.

Anònim ha dit...

peazo comen magin....

Anònim ha dit...

perdona per dixar un altre coment xo la foto k sortim les 4, la tercera, és un clar exemple de lo k dic al meu fotolog...¬¬ Tota la Catedral de Notre Dame darrere i mos fot a fer la foto als 4 caretos.... kina poca ideaaaaaa!!!

bessitos i prou!
http://www.fotolog.com/meri_8
(propaganda)

meRi_.

Jesús M. Tibau ha dit...

he he, jo tinc una foto quasi quasi igual a aquesta última