dilluns, 19 de febrer del 2007

Les Pipis!!















CARNAVAL, CARNAVAL!! tirititi tirititi!!! jeje




Un any més el carnaval ja ha passat i la veritat és que este any ha estat, per mi, un dels millors en els últims anys. A Flix hi van haver un gran nombre de participació de colles i naltres este any vam triar el disfras de Pipi Calzaslargas! Erem 12 i els nois de la colla disfrassats de Bola de Drac, van acabar sent els guanyadors de disfressa de grup a La Sala! Felicitats, estave molt currat!! ( a les fotos hi falte gent però de moment només tinc estes, n'afegiré més d'aquí uns dies)




El que no em va acabar d'agradar va ser el discurs de Carnestoltes que este any va vindre en poca cosa a dir però bueno...deu ser perquè l'any passat ja s'hi va lluir ;_)




I ara....a esperar el carnaval d'estiu!!!






2 comentaris:

Mani, fill de Mani ha dit...

Mes que pipis jo diria xuxis!!!

Anònim ha dit...

primer q re dirli al senyor mani q d xuxis na d na...i q l'any passat va sé el pitjor karnestoltes jajaja ( és broma sol és per pikar) va ser dls millors i sincers la vritat. re i normeta ara per tu, per fi puc comentar ueueueue ja ere hora wapa!!!! d'on has tret les fotos? me les he copiat! q wapes q navem eee?¿! no vai poder veure el concurs pq no em trobava b, els nois sho mereixien pq naven wapsms i curradíssim! pues bueno re stic estressada akvo drrivr dl ciber q he nat a imprimir el puto treball q lhe fet tant rapid q ves a saber...ni mhe dutxat ni re u faré abans d dormir ja pq...ara soparé! en fi wapa q t'estimo molt, q em fiquis un comentari ( si no me lhas fikat ara niré a veureu..) i re q ens veiem, aket finde nouse enkra...ah enkara q baixa tu pires a eskiar...eskiar molt i d tots els sentits ee jejejeje ala wapaa mts besitos i q vaig moltb, cuidat