dilluns, 26 de febrer del 2007

Uiiii, quin cap de setmana!




Jeje, bueno he tornat de la neu sana i estalvia, pero en unes agulletes que te cagues i això que només vai portar los esquís als peus durant una horeta, imagina't!


Ja ho sabia jo que això de l'esquí no ere per a mi, però s'ha de probar per poder parlar.


Después de caure unes quantes vegades i fer caure a Neus per culpa meva, vaig decidir deixar-ho estar!


Però, a banda d'això la sortida a Andorra m'ha agradat, la companyia ere molt bona, al costat de l'hotel teniem el telecadira i també la botiga de llogar el material i a més a més a 500 metres una discotequeta que estava prou bé, no podiem demanar res més!


Potser hi tornare algun altre cop, ja u veurem, lo segur és que no esquiaré, això de pujar i baixar per unes costes en los peus lligats no és lo meu!