dijous, 16 d’octubre del 2008

Aujourd'hui je suis très fatigueé...


Avui ha sigut un dia dur i intens però molt ben aprofitat: dos companyes del pis i jo ens hem aixecat a les 6 i mitja del matí (per mi que ens hem grillat), hem esmorzat i hem anat xino-xano cap a la piscina d'Auteuil, a una mitja horeta de casa. Allà hem fet unes quantes piscines i a les nou menys deu entràvem, ben puntuals, per la porta de l'escola. Al cole ha sigut un dia molt normal, els nens estaven tranquil·lets i a les quatre hem anat a casa a berenar.

Seguidament, hem agafat el métro a Trocadéro fins a Pasteur i llavors, la línia verda fins a Porte de Versalles. Allà hem arribat al Saló de l'automòbil i ens hem passejat tota la tarda per aquells pavellons (ja penjaré les fotos amb els descapotables un altre dia).

La cosa està en que ara no m'aguanto, m'adormo mentre intento llegir lo meu super llibre que em vaig comprar desesperada perquè m'avorria alguns ratets, "El juego del ángel" de Carlos Ruíz Zafón, en castellà perquè aquí no hi ha res més, i ara se'm tanquen els ulls....


...bona nit!